СИНЕРГІЯ ТЕОРІЙ МІЖНАРОДНОГО ТА СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Ключові слова:
Стратегічний менеджмент, міжнародний менеджмент, багатонаціональний маркетинг, управління людськими ресурсами, глобальне виробництво, глобальний маркетинг.Анотація
Розвиток сучасних глобалізаційних процесів вимагає від теорії та практики менеджменту відповідей на тиск середовища. Шоковість середовища викликала до життя синергетичний ефект стратегічного та міжнародного менеджменту, зокрема щодо управління людськими ресурсами. У статті розглядаються актуальні проблеми взаємовідносин даних напрямів досліджень менеджменту з огляду на концептуально нові підходи до теорії та практики сучасного менеджменту.
Посилання
Міжнародні стратегії економічного розвитку: Навч. посіб. / За ред. А. О. Задої. – К.: Знання, 2007.
Burton F. N. Contemporary trade. – (Industrial studies series) – Oxford: PhilipAllan, 1984.
Grosse R, Kujava D. International Business: Theory and Managerial Applications. – Boston: Irwin, 1992.
Cullen J. B. Multinational Management: A Strategic Approach. – Washington State University, 2002.
Schumacher E. F. Small is Beautiful: Economics As of People Mattered, 1973 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // Smallisbeautiful.org/about/decentralism.
Korten, David. Creating a Post-Corporate World, 2001 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.smallisbeautiful.org/publications.html.
Кредісов А. І. Менеджмент в історичному розвитку як теорія / А. І. Кредісов. – К.: Знання України, 2009.
Levitt, Theodore. The Globalization of Markets. – Harvard Business Report, May–June, 1988.
Weiss, John. Industrialisation and Globalisation: Theory and Evidence from Developing Countries. London: Routledge, 2002.
Управління в умовах економічної глобалізації [Текст]: монографія / За ред. д. е. н. Ю. Є. Петруні. – Дніпропетровськ: АМСУ, 2010.
Питерс Т. Представьте себе! Превосходство в бизнесе в эпоху разрушений. – Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005.
The Guardian, Saturday 11 December 2010.
Минцберг Г., Альстренд Б., Лэмпед Дж. Школы стратегий. – СПб: Питер, 2000.
Попов С. А. Стратегическое управление. Модуль 4. – М.: Инфра, 1998.
Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. – СПб.: Питер, 1999.
Холл Р. Организации: структури, процеси, результати. – СПб.: Питер, 2001.
Літовченко Б. В. Зміни парадигми стратегічного менеджменту у контексті економіки знань // Журнал європейської економіки. – 2009. – Том 8 (№ 1). – Березень. – С. 76–91.
Літовченко Б. В. «Язик» управління // Вісник Академії митної служби України. – Серія «Економіка». – 2009. – № 2. – С. 60–68.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).