ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ВИРОБНИЦТВА ЗНАНЬ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
Ринок виробництва знань, видатки на освіту, унітарна та бінарна системи, інвестиції в освіту.Анотація
Розглянуто міжнародний ринок виробництва знань. Обґрунтовано структуру світової вищої освіти. Показано порівняльну характеристику видатків на освіту у відсотковому відношенні до ВВП в окремих країнах ЄС. Здійснено аналіз системи виробництва знань у Великій Британії. Окреслено місце України на міжнародному ринку виробництва знань.
Посилання
Арутюнов B. C., Стрекова Л. Н., Цыганов С. А. Роль высшей школы в развитии инновационных процессов в России. Становление отечественной системы корпоративного образования // Менеджмент в России и за рубежом. – 2008. – № 4. — C. 118–128.
Матвіїв М. Я. Маркетинг знань: методологічний та організаційний аспекти: Монографія. – Тернопіль: Економічна думка, 2007. – 450 с.
Матвіїв М. Я. Методологія та методика маркетингового менеджменту в сфері вищої освіти: Монографія. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – 560 с.
Оболенська Т. Є. Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний і зарубіжний досвід: Монографія. – К., 2001. — 208 с.
Панкрухин А. П. Маркетинг образовательных услуг как инструмент анализа и условие повышения эффективности подготовки специалистов. – М.: Высшая школа, 2001. — 245 с.
Проблемы экономики переходного общества / Отв. ред. В. М. Геец, Д. С. – Львов – Запорожье, 2007. – 320 с.
Реформування освіти наблизить Україну до Європи // Інформаційний бюлетень Міжнародного центру перспективних досліджень. – 2009. – № 76. –C. 14–23.
Юрій С. І., Савельєв Є.В . Економічні проблеми ХХ1 століття: міжнародний та український виміри. – К.: Знання, 2007. – 600 с.
Edvinsson, L. and Malone, M.S. (2007) Intellectual Capital: Realizing your Company's True Value by Finding Its Hidden Brainpower, Harper Business, New York. – 451 р.
Girdham M. Interpersonal Skills at Work. – 2d ed. London: Prentice Hall, 2007. – 212 р.
WTO – Europe in Figures: Eurostat yearbook. – 2006–2007. – 480 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).