ПОРІВНЯЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАГАЛЬНОПРИЙНЯТИХ ПРИНЦИПІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ США, МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ТА ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ І НІМЕЦЬКОГО КОМЕРЦІЙНОГО КОДЕКСУ В АСПЕКТАХ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА РЕКЛАМУ

Автор(и)

  • Сюзанна Шрайбер Технологічний університет, Дрезден

Ключові слова:

Кошти на рекламу, фінансовий звіт, GAAP у США, Міжнародні Стандарти Бухгалтерського Звіту (МСБЗ)/Міжнародні Стандарти Фінансового Звіту (МСФЗ), Німецький Комерційний Кодекс, теорія агентських відносин.

Анотація

Кошти на рекламу відіграють важливе значення, але їх облік залишається дискусійним питанням. Особливо гостро постає ця проблема у зв’язку з дилемою: вважати ці кошти активами балансу чи видатками, які відображають у звіті про доходи? Автором розглянуто особливості МСБЗ/МСФЗ, Німецького Комерційного Кодексу та американських стандартів, які, відповідно, пропонують декілька альтернативних варіантів обліку. Враховуючи різні цілі GAAP1 у СІІІА та МСБЗ/МСФЗ з одного боку, та Німецького Комерційного Кодексу - з іншого, автор передбачає використання принципів консерватизму та об’єктивності у бухгалтерському обліку коштів на рекламу, що ґрунтується на теорії агентських відносин.

 

Посилання

Adler / Düring / Schmaltz (1998), Rechnungslegung und Prüfung der Unternehmen, Kommentar zum HGB, AktG, GmbHG, PubIG nach den Vorschriften des Bilanzrichtlinien-Gesetzes, Vol. 6, commentary on paragraph 248 of German Commercial Code, 6th ed., pp. 377-389.

Albrecht, W. Steve / Stice, James D./Stice, Earl K./Skousen, K. Fred/Swain, Monte R. (2002), Accounting: Concepts and Applications, 8th ed.

Alexander, David / Archer, Simon (2004), 2004 Miller International Accounting/ Financial Reporting Standards Guide.

Baetge, Jörg / von Keitz, Isabel (2003), IAS 38: Immaterielle Vermögenswerte (Intangible Assets), commentary on IAS 38, in: Rechnungslegung nach International Accounting Standards (IAS), Kommentar auf der Grundlage des deutschen Bilanzrechts, edited by Jörg Baetge, Dietrich Dörner, Heinz Kleekämper, Peter Wollmert and Hans-Jürgen Kirsch, 2nd ed,

Bazley, John D, / Nikolai, Loren A./Grove, Hugh D, (1995), Financial Accounting: Concepts and Uses, 3rd ed,

Cairns, David (2002), Applying International Accounting Standards, 3rd ed

Carmichael, D, R. / Rosenfield, Paul H., eds. (2003), Accountants’ Handbook, Vol. 1: Financial Accounting and General Topics, 10th ed.

Diamond, Michael A. (1996), Financial Accounting, 4th ed.

Epstein, Barry J. / Mirza, Abbas Ali (2004), Wiley IAS 2004: Interpretation and Application of International Accounting and Financial Reporting Standards.

Epstein, Barry J. / Nach, Ralph/Black, Ervin L. / Delaney, Patrick R. (2005), Wiley GAAP 2005: Interpretation and Application of Generally Accepted Accounting Principles.

Förschle, Gerhart (2003), Commentary on paragraph 248 of German Commercial Code, in: Beck’scher Bilanz-Kommentar, edited by Axel Berger, Helmut Ellrott, Gerhart Förschle and Burkhard Hense, 5th ed., pp. 233-240.

Haller, Axel (1994), Positive Accounting Theory: Die Erforschung der Beweggründe bilanzpolitischen Verhaltens, in: Die Betriebswirtschaft (1994), pp.597-612.

Hartman, Bart Р./Harper, Robert M./Knoblett, James A./Reckers, Phillip M. J. (1995), Intermediate Accounting.

Hax, Herbert (1991), Theorie der Unternehmung - Information, Anreize und Vertragsgestaltung, in: Betriebswirtschaftslehre und Theorie der Verfügungsrechte, edited by Dietrich Budäus, Elmar Gerum and Gebhard Zimmermann, pp. 51-72.

Jeter, Debra C. / Chaney, Paul K. (2004), Advanced Accounting, 2nd ed.

Kieso, Donald E. / Weygandt, Jerry J./Warfield, Terry D. (2004), Intermediate Accounting, 11th ed.

Laux, Helmut (1999), Unternehmensrechnung, Anreiz und Kontrolle: Die Messung, Zurechnung und Steuerung des Erfolgs als Grundprobleme der Betriebswirtschaftslehre, 2nd ed.

Lenk, Margarita Maria (1998), intangible Assets, in: The Blackwell Encyclopedic Dictionary of Accounting, edited by A. Rashad Abdel-Khalik, pp. ISO-184.

Lev, Baruch (2001), Intangibles: Management, Measurement, and Reporting.

lüdenbach, Norbert/Hoff mann, Wolf-Dieter (2003), Haufe IAS-Kornmentar.

Maples, Larry / Earles, Melanie (1999), When Should Advertising Be Capitalized?, in: Journal of Accountancy, Vol. 187 No. 5, pp. 49-54.

Moody, Lailani (2003), Goodwill and Other Intangible Assets, in: Accountants’ Handbook, Vol. 1: Financial Accounting and General Topics, edited by D. R. Carmichael and Paul H. Rosenfield, 10th ed., pp. 20-1-20-31

Moxter, Adolf (1999), Bilanzrechtsprechung, 5th ed.

Moxter, Adolf (2003), Grundsätze ordnungsgemäßer Rechnungslegung.

Niemann, Ursula (1999), Immaterielle Wirtschaftsgüter im Handels- und Steuerrecht: Bilanzierung, Bewertung, Sonderfälle.

Nikolai, Loren A. / Bazley, John D. (2003), Intermediate Accounting, 9th ed.

Pellens, Bernhard (2001), internationale Rechnungslegung, 4th ed.

Pellens, Bernhard / Fülbier, Rolf-Uwe/Gassen, Joachim (2004), Internationale Rechnungslegung, 5th ed.

Revsine, Lawrence / Collins, Daniel W./Johnson, W. Bruce (2005), Financial Reporting and Analysis, 3rd ed.

Schildbach, Thomas (1989), Überlegungen zur Zukunft des Verhältnisses von Handels- und Steuerbilanz, in: Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis (1989), pp. 123-140.

Schildbach, Thomas (2002), US-GAAP: Amerikanische Rechnungslegung und ihre Grundlagen, 2nd ed.

Stice, Earl K. / Stice, James D/Diamond, Michael A. (2003), Financial Accounting: Reporting and Analysis, 6th ed.

Tanenbaum, Joel (1993), Reporting on Advertising Costs, in: Journal of Accountancy, Vol. 175 No. 6, pp. 79-80.

Tanenbaum, Joel / Finger, Andrew D. (1994), Reporting on Advertising Costs, in: The CPA Journal, Vol. 64, pp. 36-40.

von Keitz, Isabel (1997), Immaterielle Güter in der internationalen Rechnungslegung - Grundsätze für den Ansatz von immateriellen Gütern in Deutschland im Vergleich zu den Grundsätzen in den USA und nach IASC.

Weber-Grellet, Heinrich (2004), Commentary on paragraph 5 of German Income Tax Law, in: Einkommensteuergesetz, Kommentar, edited by Ludwig Schmidt, 23th ed., pp. 390-512.

Weiss, Judith/Williams, Jan R. / Carcello, Joseph V. (2005), 2005 Miller GAAP Guide Levels В, C, and D: Restatement and Analysis of Other Current FASB, EITF, and AICPA Pronouncements.

Williams, Jan R. / Carcello, Joseph V. (2005), 2005 Miller GAAP Guide Level A: Restatement and Analysis of Current FASB Standards.

Winnefeld, Robert (2002), Bilanz-Handbuch: Handels- und Steuerbilanz, Rechtsformspezifisches Bilanzrecht, Bilanzielle Sonderfragen, Sonderbilanzen, IAS/ US-GAAP, 3rd ed.

Wolk, Harry I. / Dodd, James L. / Tearney, Michael G. (2004), Accounting Theory: Conceptual Issues in a Political and Economic Environment, 6th ed.

##submission.downloads##

Опубліковано

16.04.2018

Як цитувати

Шрайбер, Сюзанна. «ПОРІВНЯЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАГАЛЬНОПРИЙНЯТИХ ПРИНЦИПІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ США, МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ТА ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ І НІМЕЦЬКОГО КОМЕРЦІЙНОГО КОДЕКСУ В АСПЕКТАХ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА РЕКЛАМУ». Журнал європейської економіки, вип. 4, вип. 3, Квітень 2018, с. 347-65, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/1057.

Номер

Розділ

РИНОК ФІНАНСОВО-БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ