«ЕКОНОМІЧНІ БУЛЬБАШКИ» НА РИНКУ ВІРТУАЛЬНИХ ТОВАРІВ
Ключові слова:
Фінансові бульбашки, індустрія відеоігор, віртуальний товар, ринковий сегмент, споживач-казуал, стратегія «зняття вершків», ринок мобільних платформ.Анотація
Хронологічно систематизовано та проаналізовано виникнення й причини криз на ринку віртуальних товарів - місця, де зустрічаються попит і пропозиція на товари цифрового, нематеріального характеру, передусім ві-деоігор. Доведено, що даний сегмент попри значні перспективи та динамічний розвиток здатний породжувати таке ринкове явище, як «економічні бульбашки» - торгівлю великими обсягами товару за цінами, що істотно відрізняються від істинних цін. Проаналізовано наявний стан речей на ринку ві-деотоварів, особливості реклами та поведінки споживачів на ньому. Проілюстровано раніше систематизовані дані щодо прогнозних показників розвитку ринку ігрової індустрії, а також висвітлено тези щодо формування нових «економічних бульбашок» у даній галузі.
Посилання
Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; [пер. с англ. Е. М. Пеньковой]. -М. : Прогресс, 1990. - 736с.
Lisa Galarnea. 2014 Global Gaming Stats: Who’s Playing What, and Why? : Webpage of «Big Fish» - the world’s largest producer and distributor of casual games [Electronic resource]. - Mode of access : http://www.bigfishgames.com/ blog/2014-global-gaming-stats-whos-playing-what-and-why/.
Largest Overall Prize Pools in eSports: esportsearnings [Electronic resource]. -Mode of access : http://www.esportsearnings.com/tournaments.
Словарь по экономике и финансам [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://slovari.yandex.ru/dict/glossary.
Барановський О. І. Економіка мильних бульбашок / О. І. Барановський // Економіка і прогнозування. - 2008. - № 4. - С. 45-68.
Price Expectations, Monetary Disturbances, and Malinvestments / In Hayek, Profits, Interest, and Investment. Reprint. - New York : Augustus M. Kelley, 1975.
How Much Do You Know About Video Games: The Entertainment Software Rating Board [Electronic resource]. - Mode of access : http://www.esrb.org/ about/video-game-industry-statistics.jsp.
EVE Online / Эпические битвы : Энциклопедия современной культуры, фольклора и субкультур [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://lurkmore.to/EVE_Online.
Katz A. 1984: The Year That Shook Electronic Gaming / Arnie Katz // Electronic Games. - 1985. - № 3. - January.
Не одной строкой: пускаем пузыри // Игромания. - 2014. - № 2.
Dean Takahashi: Mobile growth will fuel global game market that hits $86.1B by 2016: VentureBeat is the leading source for news and perspective on technology innovation [Electronic resource]. - Mode of access : http://venturebeat.com/2013/06/06/global-games-market-to-hit-86-1b-by-2016-as-mobile-charges-ahead/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).