ІНДУСТРІЯ ГОСТИННОСТІ -ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Володимир Мазур ТНЕУ

Ключові слова:

Гостинність, індустрія гостинності, індустрія туризму і гостинності, структурні елементи гостинності, туристичні послуги, конкурентоспроможність, потреби споживачів.

Анотація

Розглянуто поняття гостинності у всій її змістовій неоднозначності, розкрито інструменти досягнення конкурентоспроможності у сфері індустрії гостинності.

 

Посилання

Жайворонок В. В. Знаки української етнокультури : словник-довідник / В. В. Жаворонок. - К. : Довіра, 2006. - С. 151-152.

Папирян Г. А. Менеджмент в индустрии гостеприимства / Г. А. Папирян. -М. : Экономика, 2000.

Сало Я. М. Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа : довідник офіціанта / Я. М. Сало. -Львів : Афіша, 2007. - 301 с.

Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства / Р. А. Браймер. - М. : Аспект Пресс, 1995. - 195 с.

Котлер Ф. Маркетинг, гостеприимство, туризм / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Майкенз ; [под ред. Р. Б. Ноздревой]. - М. : ЮНИТИ, 1998. - 764 с.

Гостинність та історія її розвитку [Електронний ресурс]. - Режим доступу : ИНр://аі.шікіреСіа.огд/шікі/гостеприимство.

Подлепіна П. О. Підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності / П. О. Подлепіна, О. М. Поп // Туристичний бізнес: світові тенденції та національні пріоритети : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна. - С. 214-216.

Леонтьєва Ю. Ю. Дослідження можливостей використання існуючих методів оцінки конкурентоспроможності для готельних підприємств / Ю. Ю. Леонт’єва, К. А. Рудакова // Науково-технічний збірник. - 2012. -№ 102. - С. 499-503.

Клименко С. М. Управління конкурентоспроможністю підприємства : на-вч. посіб. / С. М. Клименко, О. С. Дуброва, Д. О. Барабась [та ін.]. - К. : КНЕУ, 2006. - 527 с.

Гаврилюк С. П. Конкурентоспроможність підприємств у сфері туристичного бізнесу : навч. посіб. / С. П. Гаврилюк. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 180 с.

Герасименко В. Г. Оцінка конкурентоспроможності готельного господарства крупного міста на основі матричних методів стратегічного аналізу /В. Г. Герасименко // Экономика и управление. - 2009. - № 6. - С. 129.

Уокер Дж. Р. Управление гостеприимством. Вводный курс / Дж. Р. Уокер. -М. : ЮНИТИ, 2006. - 880 с.

Чорненька Н. В. Організація туристичної індустрії / Н. В. Чорненька. - К. : Атіка, 2006. - 264 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

10.10.2017

Як цитувати

Мазур, Володимир. «ІНДУСТРІЯ ГОСТИННОСТІ -ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ». Журнал європейської економіки, вип. 14, вип. 3, Жовтень 2017, с. 273-86, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/830.

Номер

Розділ

РЕГІОНАЛІЗАЦІЯ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ПРОСТОРІ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають