ІНДУСТРІЯ ГОСТИННОСТІ -ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Ключові слова:
Гостинність, індустрія гостинності, індустрія туризму і гостинності, структурні елементи гостинності, туристичні послуги, конкурентоспроможність, потреби споживачів.Анотація
Розглянуто поняття гостинності у всій її змістовій неоднозначності, розкрито інструменти досягнення конкурентоспроможності у сфері індустрії гостинності.
Посилання
Жайворонок В. В. Знаки української етнокультури : словник-довідник / В. В. Жаворонок. - К. : Довіра, 2006. - С. 151-152.
Папирян Г. А. Менеджмент в индустрии гостеприимства / Г. А. Папирян. -М. : Экономика, 2000.
Сало Я. М. Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа : довідник офіціанта / Я. М. Сало. -Львів : Афіша, 2007. - 301 с.
Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства / Р. А. Браймер. - М. : Аспект Пресс, 1995. - 195 с.
Котлер Ф. Маркетинг, гостеприимство, туризм / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Майкенз ; [под ред. Р. Б. Ноздревой]. - М. : ЮНИТИ, 1998. - 764 с.
Гостинність та історія її розвитку [Електронний ресурс]. - Режим доступу : ИНр://аі.шікіреСіа.огд/шікі/гостеприимство.
Подлепіна П. О. Підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності / П. О. Подлепіна, О. М. Поп // Туристичний бізнес: світові тенденції та національні пріоритети : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна. - С. 214-216.
Леонтьєва Ю. Ю. Дослідження можливостей використання існуючих методів оцінки конкурентоспроможності для готельних підприємств / Ю. Ю. Леонт’єва, К. А. Рудакова // Науково-технічний збірник. - 2012. -№ 102. - С. 499-503.
Клименко С. М. Управління конкурентоспроможністю підприємства : на-вч. посіб. / С. М. Клименко, О. С. Дуброва, Д. О. Барабась [та ін.]. - К. : КНЕУ, 2006. - 527 с.
Гаврилюк С. П. Конкурентоспроможність підприємств у сфері туристичного бізнесу : навч. посіб. / С. П. Гаврилюк. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 180 с.
Герасименко В. Г. Оцінка конкурентоспроможності готельного господарства крупного міста на основі матричних методів стратегічного аналізу /В. Г. Герасименко // Экономика и управление. - 2009. - № 6. - С. 129.
Уокер Дж. Р. Управление гостеприимством. Вводный курс / Дж. Р. Уокер. -М. : ЮНИТИ, 2006. - 880 с.
Чорненька Н. В. Організація туристичної індустрії / Н. В. Чорненька. - К. : Атіка, 2006. - 264 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).