ТАРГЕТИНГ – ОДИН ІЗ ВИДІВ СТРАТЕГІЧНОЇ РЕКЛАМИ
Ключові слова:
Таргетинг, реклама, сегментація, маркетинг, цільовий ринок.Анотація
Розкрито поняття таргетингу. Охарактеризовано коло завдань, які вирішує таргетинг. Запропоновано застосування таргетингу як одного із засобів Інтернет-реклами.
Посилання
Ализар А. Поведенческий таргетинг: назад в будуще. Вебпланета [Електронний ресурс]. – Режим доступу : webplanet.ru/news/advert/2007/ 8/30/behaviorism.html.
Бородкин А. Поведенческий таргетинг: изображая жертву. Тельньюз [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://telnews.ru/theme/13053/
Богданов Б. Воздушные шарики в рекламе [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://telnews.ru/column/13061/
Бутенко Н. В. Маркетинг : підручник. – К. : Атака, 2008. – 300 с.
Траут Дж., Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : lux.e-reading-lib.org/.../Traut_-_Pozicionirovanie._Bitva_za_uznavaemost.
Диксон П. Р. Управление маркетингом : пер. с англ. – М. : БИНОМ, 2007.
Пасічник Д. Ю., Діброва Т. Г., Поведінковий таргетинг – новий підхід до реклами в мережі інтернет. – Національний технічний університет України «КПІ», Актуальні проблеми економіки та управління [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://probl-economy.kpi.ua/ru/node/74.
Поведінковий таргетинг змушує купувати [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.iliadabeachhotel-corfu.com/index.php/marketingova-informatsiya/ogljadi/2803-povedinkovij-targeting-zmushue-kupuvati.
Поведенческая реклама наиболее эффективна для решения задач, связанных с отложенным спросом. МедиаРеволюция [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mediarevolution.ru/advertiser/scripts/288.html.
Чистов К. «Оценка по поведению» Технологии таргетинга сегодня и завтра // Інтернет-Форум. – 2007. – 21 бер. – С. 43–55.
Market targeting options [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.learnmarketing.net/targeting.htm.
Oriah Akir, Md. Nor Othman Consumers’ Shopping Behaviour Patternon Selected Consumer Goods: Empirical Evidenceon Malaysian Consumers Journal of Business & Policy Research. – Volume 5. – Number 1. – July 2010. – Pp. 123–157.
STP [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.segmentationstudyguide.com/stp-process/what-is-the-stp-process/
Susan Ward. Small Business: Canada Expert Target Marketing [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://sbinfocanada.about.com/od/ marketing/g/targetmarketing.htm.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).