ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ У ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ
Ключові слова:
Територіальна ідентичність, територіальний маркетинг, територіальна одиниця, соціально-економічний розвиток, фактори конкурентоспроможності.Анотація
Обговорюються проблеми, пов’язані з територіальним маркетингом у процесі створення та зміцнення територіальної ідентичності. Територіальна ідентичність, посилена діяльністю в рамках територіального маркетингу, становить найважливішу складову процесу розвитку сучасних територіальних одиниць і здійснюється через емоційні зв’язки даної громади з місцем її перебування. Суть даної праці полягає в презентації окремих елементів, які становлять собою сфери територіального маркетингу і можуть спричиняти позитивний вплив на зміцнення регіональної ідентичності. Кожну з цих сфер доповнює перелік потенційних вигод у даному конкретному контексті. Сюди входять такі фактори, як бренд (якість) та імідж місця, ефективне стимулювання процесу, підтримка підприємництва, організація заходів, регіональне (місцеве) виробництво, корпоративна ідентичність територіальних одиниць, міжнародне співробітництво, креативність органів самоврядування або гнучкість системи управління.
Посилання
Allmendinger P., Tewdwr-Jones M.: Territory, identity and spatial planning. In: Territory, Identity and Spatial Planning. Spatial governance in a fragmented nation, eds. M. Tewdwr-Jones, P. Allmendinger. Routledge, New York, p. 14. 2006.
Anholt S.: Competitive Identity. The New Branding Management for Nations, Cities and Regions. Palgrave Macmillan, New York, p. 75. 2007.
Bellini N., Loffredo A., Pasquinelli C.: Managing Otherness: the political economy of place images in the case of Tuscany. In: Towards Effective Place Brand Management. Branding European Cities and Regions, eds. G. Ashworth, M. Kavaratzis, Edward Elgar Publishing, Cheltenham, p. 110. 2010.
Clark G., Huxley J., Mountford D.:, Organizing local economic development. The role of development agencies and companies. OECD Publishing, Paris,p. 22. 2010.
Claval P.: Identity and politics in a globalising world. In: The Territorial Factor. Political Geography in a Globalising World, eds. G. Dijkink, H. Knippenberg, Amsterdam University Press, Amsterdam, p. 38. 2001.
Deffner A., Mataxas T.: Place marketing, local identity and branding cultural images in Southern Europe: Nea Ionia, Greece and Pafos, Cyprus. In: Towards Effective Place Brand Management. Branding European Cities and Regions, eds. G. Ashworth, M. Kavaratzis, Edward Elgar Publishing, Cheltenham, p. 50. 2010.
Florida R.: Cities and the creative class. Routledge, New York, p. 7. 2005.
Gelder S.: City Brand Partnership. In: City Branding. Theory and Cases, ed. K. Dinnie, Palgrave Macmillan, New York, p. 37-38. 2011.
Govers R., Go F.: Place Branding. Global, Virtual and Psychical Identities, Constructed, Imagined and Experienced. Palgrave Macmillan, New York, p. 16-17. 2009.
Hague C.: Planning and place identity. In: Place identity, participation and planning, eds. C. Hague, P. Jenkins, Routledge, New York, p. 4. 2005.
Hall P.: Innovative Cities. In: Structural Change in Europe. Innovative Cities and Regions, eds. L. Hagbarth, Hagbarth Publications, Bollschweil, p. 33. 2000.
Kornblum W.: Sociology in the Changing Word. Cengage Learning, Andover, p. 131. 2011.
Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Principles of Marketing. Prentice Hall Europe, Upper Saddle River, p. 772. 1999.
Kotler P., Asplund C., Rein I., Heider D.: Marketing Places Europe. Prentice Hall, London. 1999.
Kotler P., Haider D., Rein I.: Marketing Places. Attracting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations. The Free Press, New York, p. 18. 1993.
Kotler P., Hamlin M., Rein I., Haider D.: Marketing Asian Places. John Wiley & Sons, Singapore, p. 183. 2002.
Metaxas T.: Place/City Marketing as a Tool for Local Economic Development and City’s Competitiveness: A Comparative Evaluation of Place Marketing Policies in European Cities’. University of Thessaly, Volos, p. 13. 2002.
Middleton A.: City Branding and Inward Investment. In: City Branding. Theory and Cases, ed. K. Dinnie, Palgrave Macmillan, New York, p. 20. 2011.
Miranda C., Adib A.: Sustainable development and the territorial approach: identities and typologies. Comuniica. Inter-American Institute for Cooperation on Agriculture, May-August, Third Year, p. 19. 2007.
Proctor T.:, Public Sector Marketing. Pearson Education, Essex, p. 2. 2007.
Rainisto S.: Success Factors of Place Marketing. A Study of Place Marketing Practices in Northern Europe and the United States. Helsinki University of Technology, Institute of Strategy and International Business, Espoo, pp. 7273. 2003.
Stimson R., Stough R., Roberts B.: Regional Economic Development. Analysis and Planning Strategy. Springer, Heidelberg, p. 88. 2006.
Vella K., Melewar T.: Explicating the relationship between identity and culture: a multi-perspective conceptual model. In: Facets of Corporate Identity, Communication and Reputation, ed. T. Melewar. Taylor&Francis, London, pp. 11-12. 2008.
Wong-Gonzalez P.: New Strategies of Transborder Regional Development. In: New Regional Development Paradigms. Volume 2. New Regions-Concepts, Issues, and Practices, eds. D. Edgington, A. Fernandez, C. Hoshino. Greenwood Press, Westport, p. 66. 2001.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).