ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНИЙ АНАЛІЗ ЯК МЕТОД ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Надія Стецюк КНЕУ ім. В. Гетьмана

Ключові слова:

Нова продукція, модернізація, техніко-економічні параметри, функціонально-вартісний аналіз, моральне старіння.

Анотація

Зосереджено увагу на особливостях формулювання поняття «нова продукція». Зокрема, проаналізовано наукові праці та законодавчі акти щодо визначення даного терміну. Наведено зразок основних стадій процесу моде­рнізації продукції, метод комплексного техніко-економічного дослідження об'­єкта. Подано рекомендації щодо розробки цілісної системи показників онов­лення продукції.

Посилання

Львов Д. С. Эффективность управления техническим развитием. - М. : Экономика, 1990. - 255 с.

Анисимов Ю. П., Лисовцева Л. Н. Освоение новой продукции: организационно-экономические проблемы. - Воронеж : Изд-во Воронежского ун-та, 2009. - 189 с.

Бородкин А. С. Проблемы учета в управлении научно-техническим прогрессом. - Л. : Финансы, 1980. - 160 с.

Бирман Г., Шмидт С. Экономический анализ инвестиционных проектов: Пер. с англ. - М. : Банки и биржи, 2007. - 631 с.

Орлова И. В. На волне научно-технического прогресса. - М. : Знание, 1998. - 44 с.

Соминский В. С. Организационные формы связи науки с производством. - Л. : Наука, 1980. - 258с.

##submission.downloads##

Опубліковано

18.09.2017

Як цитувати

Стецюк, Надія. «ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНИЙ АНАЛІЗ ЯК МЕТОД ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ». Журнал європейської економіки, вип. 11, вип. 3, Вересень 2017, с. 338-46, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/574.

Номер

Розділ

МІКРОЕКОНОМІКА