ЕКСПОРТ ОЛИВКОВОЇ ОЛІЇ З ГРЕЦІЇ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГУ
Ключові слова:
Маркетинг, експорт, канали збуту, конкуренція, фірмова марка (назва товару).Анотація
Експорт є настільки важливим, що визначає стан економіки Греції в певний період і, можливо, становить єдину галузь, яка, завдяки торгівлі товарами, забезпечує її відродження. Зокрема, головний грецький продукт – оливкова олія, її реклама разом з відповідним маркетингом може забезпечити досягнення країною поставлених завдань. Пошук нових ринків повинен базуватись на географічних, демографічних, культурних та етнічних критеріях. Рецептом успіху часто вважають екстраверсійну діяльність. Але агресивне входження на зарубіжні ринки за наявності там попиту може стати першим кроком до дії. Зрештою, кон’юнктуру ринків потрібно підтримувати. Оливкову олію потрібно представляти як особливий продукт, яким Греція може вирізнятися з-поміж інших країн. Олію поставляють у численні країни світу, і, все ж, немає певної стратегії просування її на ринки.
Посилання
Lautenborn R., (1990) New marketing litany: 4 P’s Passe; c-words take over Advertising Age, October, p. 26.
O’Malley, Lisa and Caroline Tynan (2000) «Relationship marketing in consumer markets: Rhetoric or reality», European Journal of Marketing, Vol. 34, No. 7, pp. 797–815.
Morgan R. and Hunt D.S (1995) «The comparative advantage theory of competition» Journal of Marketing, Vol. 59, pp. 1–15.
Kotler P. (1997) Marketing Management, Analysis, Planning, Implementation and Control 9th edition, Prentice – Hall.
Michael E. Porter (1980) Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, Free Press, N.Y.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).