МОНЕТИЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА У ГЛОБАЛЬНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
Ключові слова:
Монетизація, канали монетизації, повернення від інвестицій (ROI), соціальні медіа, соціальні мережі, маркетинг соціальних медіа, схема визначення ROI, модель монетизації.Анотація
Розглянуто новий феномен монетизації, що проявляється у глобальному інформаційному просторі, де суттєво активізувалися процеси проник нення бізнесу в соціальні мережі та самі ці мережі стають привабливим бізнесом, запропоновано теоретичну модель монетизації соціальних медіа.
Посилання
Blanchard, O. Basics of social media ROI [Електронний ресурс] //SlideShare : [сайт]. – Режим доступу: http://www.slideshare.net/thebrandbuilder/olivier-blanchard-basics-of-social-media-roi (11.05.2011).
The science of sharing [Електронний ресурс] // MBooth Global Communication Company : [сайт]. – Режим доступу: http://tinyurl.com/c3kd63n (02.09.2011).
Scoble, R. Naked conversations: how blogs are changing the way businessestalk with customers / Robert Scoble // John Wiley. – 2006. – 272 p.
Swallow, E. Marketers optimistic about finding social media roi [study] [Електронний ресурс] // Mashable Business : [сайт]. – Режим доступу:http://mashable.com/2011/02/08/social-media-roi-2/ (04.05.2011).
Gold, H. 7 Easy ROI metrics for social media marketing [Електронний ресурс] // Clickz Marketing News & Expert Advise : [сайт]. – Режим доступу:http://www.clickz.com/clickz/column/1704205/easy-roi-metrics-social-mediamarketing (07.07.2011).
Dash, R. The 10 Social media metrics your company should monitor [Електронний ресурс] // Social Times : [сайт]. – Режим доступу:http://socialtimes.com/social-media-metrics_b2950 (08.07.2011).
Seiple, P. Top 5 metrics for auditing you social media marketing ROI [Електронний ресурс] // HubSpot Blog : [сайт]. – Режим доступу: http://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/18643/Top-5-Metrics-for-Auditing Your-Social-Media-Marketing-ROI.aspx (08.07.2011).
Smith, D. 6 Social media metrics you should be measuring [Електронний ресурс] // PropagandaHouse Blog : [сайт]. – Режим доступу: http://www.propagandahouse.com.au/blog/socialmedia/6-social-media-roi metrics-you-should-be-measuring/ (10.07.2011).
Haugestad, R. Social media ROI to metrics to consider [Електронний ресурс] // Posterous Blog : [сайт]. – Режим доступу: http://runehaugestad.posterous.com/social-media-roi-metrics-to-consider (10.07.2011).
Fouts, J. Social media ROI [Електронний ресурс] // The Social Media : [сайт]. – Режим доступу: http://janetfouts.com/social-media-roi2/ (10.07.2011).
Paddock, M. 9 Important elements of social media ROI report [Електронний ресурс] // Social Media Today : [сайт]. – Режим доступу: http://socialmediatoday.com/mark-paddock/382613/9-important-elements social-media-roi-report (10.07.2011).
McCarty, S. Top 5 social media ROI metrics for the business owner [Електронний ресурс] // Social Media Business Solutions : [сайт]. – Режим доступу: http://www.sminboundmarketing.com/2011/07/top-5-social-media-roimetrics-for-the-business-owner.html (12.07.2011).
Worldwide social media revenue [Електронний ресурс] // Gartner Newsroom : [сайт]. – Режим доступу: http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1820015 (12.10.2011).
Study – the addictive nature of social games Електронний ресурс] // PBT Consulting : [сайт]. – Режим доступу: http://tinyurl.com/ck3jay7 (22.06.2011).
Infographic: Facebook vs Twitter demographics 2010-2011 [Електронний ресурс] // Digital Buzz Blog [сайт]. – Режим доступу: http://www.digitalbuzzblog.com/infographic-facebook-vs-twitter-demographics-2010-2011/ (12.07.2011).
LiveJournal.com statistics [Електронний ресурс] // LiveJournal [сайт]. – Режим доступу: http://www.livejournal.com/stats.bml (12.07.2011).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).