ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ
Ключові слова:
Міжнародний ринок, аграрний маркетинг, ринковий механізм, маркетингове дослідження, якість, конкурентоспроможність.Анотація
Подано на розгляд організаційну систему аграрного маркетингу, що відображає потенційні можливості підприємства та його вихід на світові ринки. Маркетингові дослідження пропонуються як процес систематичного здійснення збору аналізу інформації про внутрішній і зовнішній стани, необхідної для прийняття стратегічних і тактичних управлінських рішень, пов’язаних із вибором ринку, визначенням обсягу продаж, прогнозуванням і плануванням ринкової діяльності.
Посилання
Варченко О. М. Механізм регулювання ринку цукру в країнах ЄС / О. М. Варченко // Вісник аграрної науки. – 2006. – № 6. – С. 70–75.
Варченко О. М. Ринок цукру в Україні: оптимальне поєднання ринкового та державного регулювання / О. М. Варченко. – К. : ННЦ ІАЕ, 2004. – 315 с.
Заец А. С. Сахарная промышленность в Украине: становление, развитие, реструктуризация / Заец А. С. – К.: Наукова думка, 2001. – 327 с.
Черевко Г. Система агробизнеса в США. Кооперация в системе агробизнеса / Г. Черевко, Ф. Горбонос // Экономика Украины. – 1996. – № 7. – С. 73–79.
Шпичак О. М. Проблеми ціноутворення в АПК // Організаційно-економічні проблеми розвитку АПК (у чотирьох частинах) / За ред. П. Т. Саблука. – Ч. 4 – К.: ІАЕ, 2001. – 321с.
Шпичак О. М. Ціна, витрати, прибутки агро виробництва та інфраструктура продовольчих ринків / О. М. Шпичак. – К.: ІАЕ УААН, 2001. – 585 с.
Юрчишин В. У пошуку раціональної економічної політики: (США) / В. Юрчишин, О. Стойко // Вісник Української Академії державного управління. – 2002. – № 2.
Янків М. Д. Організаційно-економічні механізми розвитку і функціонування АПК України / М. Д. Янків. – Л. : Коопосвіта, 2000. – 448 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).