ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • Галина Заячковська ТНЕУ

Ключові слова:

Імідж, туристичний імідж України, маркетингові комунікації, реклама, туристичні виставки, PR-діяльність.

Анотація

Досліджено імідж України на світовому туристичному ринку і визначено інструменти комунікаційної політики для його покращення.

 

 

Посилання

Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2009. – 312 с.

Tourism Hightlights, Edition 2009. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.unwto.org/facts.

UNWTO Tourism Hightlights, Edition 2010. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.unwto.org/facts.

Міжнародний імідж України: міфи і реалії. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://razumkov.org.ua/additional/analitical_report_NSP3_ukr.pdf.

Алмакучуков К. М. Платформы коммуникационной интеграции в туризме и поиск узнаваемого символа киргизского продукта // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 6.

Meffert H. Marketing – Grundlagen marktorientierter Unternehmensfürung. – Wiesbaden, 2000.

##submission.downloads##

Опубліковано

06.09.2017

Як цитувати

Заячковська, Галина. «ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ». Журнал європейської економіки, вип. 10, вип. 2, Вересень 2017, с. 171-7, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/452.

Номер

Розділ

МАКРОЕКОНОМІКА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають