ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ
Ключові слова:
Імідж, туристичний імідж України, маркетингові комунікації, реклама, туристичні виставки, PR-діяльність.Анотація
Досліджено імідж України на світовому туристичному ринку і визначено інструменти комунікаційної політики для його покращення.
Посилання
Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2009. – 312 с.
Tourism Hightlights, Edition 2009. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.unwto.org/facts.
UNWTO Tourism Hightlights, Edition 2010. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.unwto.org/facts.
Міжнародний імідж України: міфи і реалії. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://razumkov.org.ua/additional/analitical_report_NSP3_ukr.pdf.
Алмакучуков К. М. Платформы коммуникационной интеграции в туризме и поиск узнаваемого символа киргизского продукта // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 6.
Meffert H. Marketing – Grundlagen marktorientierter Unternehmensfürung. – Wiesbaden, 2000.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).