РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ ТА ІНТЕРНЕТ-ЗАСОБІВ
Ключові слова:
Маркетинг, Інтернет-комунікації, Інтернет-технології, комунікаційні стратегії, банерна реклама, контекстна реклама, реклама в розсиланнях, контекстне просування.Анотація
Проаналізовано теорію та практику використання окремих Інтернет-комунікацій у маркетинговій діяльності підприємств, що дає змогу виділити та систематизувати ключові особливості, переваги та недоліки окремих засобів Інтернет-комунікацій у процесі реалізації комунікативних стратегій в Інтернет. Широке застосування Інтернет-технологій стає одним з найактуальніших завдань в індустрії туризму.
Посилання
Реклама в Интернете: реалии и «виртуалии». [Текст] / В. Самойленко // Маркетинг и реклама. – Киев, 2004. – № 1. – С. 35-4.
Блюм М. А. Основы использования средств рекламы в коммерческой деятельности [Текст] / М. А. Блюм, Н. В. Молоткова / Основы использования средств рекламы в коммерческой деятельности: Учебное пособие. – Тамбов: Издательство ТГТУ, 2006. – 160 с.
Маркетинг, Интернет и CALS-технологии [Текст] / : монография / В. С. Хабаров, Д. В. Цигарели, С. А. Спиридонов /. – М.: ООО «Паритет Граф», 2001. – 220 с.
Алексунин В. А. Электронная коммерция и маркетинг в интернете : Учеб. пособие. [Текст] / В. А. Алексунин, В. В. Родигина / Электронная коммерция и маркетинг в интернете : Учеб. пособие. – М.: Изд.-торг. корпорация «Дашков и К°», 2005. – 213 с.
Добрянська О. А. Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання : Автореф. дис. ... канд. екон. наук. / 08.06.01. / НАН України. Ін-т регіон. дослідж. – Львів, 2004. – 19 c.
Орєшнікова М. І. Оцінка ефективності рекламної кампанії // Актуальні проблеми міжнародних відносин. [Текст] / М. І. Орєшнікова /. – Каталог статей зі збірників наукових праць. Вип. 35, ч. 2. – К., 2002. – С. 157–159.
Дейнекин Т. В. Комплексный метод оценки эффективности интернет-рекламы в коммерческих организациях // [Електронний ресурс]: – Режим доступу – http://www.dis.ru/market/arhiv/2003/6/11.html.
Glossary of Interactive Advertising Terms // Interactive Advertising Bureau [Electronic resource]: interactive advertising and marketing association. Mode of access : http://www.iab.net/resources/glossary.asp, free.
Frequency Plays a Significant Role in Lifting Awareness // Dynamic Logic [Electronic resource]: online research company specializing in measuring online advertising effectiveness. Mode of access: http://www.dynamiclogic.com/beyond_1_2.php, free.
Targeted Impressions More Effective Across All Brand Measures // Dynamic Logic [Electronic resource]: online research company specializing in measuring online advertising effectiveness. Mode of access : http://www.dynamiclogic.com/beyond_1_12.php, free.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).