ОСВІТА ЯК СТРУКТУРОУТВОРЮВАЛЬНИЙ ЕЛЕМЕНТ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ США
Ключові слова:
Людський капітал, людський потенціал, державна освітня політика, соціальне партнерство.Анотація
Проаналізовано роль освіти у формуванні, мотивації, становленні та розвитку людського капіталу США, охарактеризовано найвагоміші чинники, механізми впливу освіти на людський ресурс та останні тенденції його розвитку у країнах високого конкурентного статусу.
Посилання
Каверина Э. Ю. Политика США в сфере высшего образования // США. Канада. Экономика, политика, культура. – 2008. – № 3.– С. 72–88.
Кольчугина М. Международная интеграция в сфере высшего образования // Мировая экон. и междунар. отношения. – 2005. – № 11. – С. 55–64.
Becker, G. S. (1964). Human capital: A theoretical and empirical analysis with special reference to education. Chicago, IL: University of Chicago Press.
Budget of the United States Government: Browse Fiscal Year 2009. Department of Education. [Електронний ресурс] // – Режим доступу: http://www.gpoaccess.gov/usbudget/fy09/pdf/budget/education.pdf
Budget of the United States Government: Browse Fiscal Year 2008. Department of Education. [Електронний ресурс] // – Режим доступу: http://www.gpoaccess.gov/usbudget/fy08/pdf/budget/education.pdf
Digest of Education Statistics. U.S. Department of Education. Wash., March 2008.
Mean Earnings by Highest Degree Earned: 2006 [Електронний ресурс] // US Census Bureau. The 2010 Statistical Abstract. – Режим доступу: http://www.census.gov/compendia/statab/cats/education.html.
Sahlberg, P. 2004. Teaching and globalization. International Research Journal of Managing Global Transitions, 2(1), 65–83.
School Enrollment by Race, Hispanic Origin, and Age. [Електронний ресурс] // US Census Bureau. The 2010 Statistical Abstract. – Режим доступу: http://www.census.gov/compendia/statab/cats/education.html.
School Expenditures by Type of Control and Level of Instruction in Constant [Електронний ресурс] // US Census Bureau. The 2010 Statistical Abstract. – Режим доступу: http://www.census.gov/compendia/statab/cats/education.html.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).