ПІДГОТОВКА ДО ВИХОДУ НА РИНОК ПРАЦІ ТА ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ: БАЧЕННЯ ВИПУСКНИКІВ ТА РЕАЛІЇ РИНКУ (НА ПРИКЛАДІ ІНСТИТУТУ БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ СУККУР)
Ключові слова:
Наука управління, бізнес, економіка, кар’єра, ІБА, середній академічний бал, оклад при прийнятті на роботу.Анотація
На основі опитування, проведеного серед різних організацій та підприємств, визначено фактори, пов’язані зі встановленням початкового окладу, який був би вищим за середній у суміжних галузях менеджменту, бізнесу та економіки. Крім того, додатково опитано студентів-випускників ІБА Суккур-Сінд 1995–2008 років. Дані отримано від 100 студенів та 50 організацій та підприємств-респондентів за допомогою простої техніки випадковості. Результати вказують на те, що підприємства цінують трудовий досвід та досвід керівної роботи більше, ніж студенти, тоді як для студентів важливішими є середній академічний бал та підготовка до співбесіди. Студентам, які хочуть отримати роботу з максимальним початковим окладом, варто підкріпити свою академічну успішність реальним трудовим досвідом. У результаті досліджень було виявлено, що методика та технологія викладання можуть позитивно впливати на продуктивність діяльності студентів.
Посилання
Barkley, A. P, W. A. Stock, and C. K. Sylvie’s Business Graduate Earnings, Am. J. O. A. Economics. 81 (November 1999): 785–800.
Broder, J. M., and R. F. Deprey, Monetary returns to bachelor’s degree in Agricultural Economics Amer. J. Agr. Econ. 77 (August 1995): 666–73.
Deaton, A, and J. Mueller, Economics and Consumer behavior, Cambridge University press, 1980. Economic Survey of Pakistan 2007–08, Ministry of finance, Government of Pakistan.
FAEIS-food and agriculture education information system. Fall 1998 Enrolment in Agriculture, Renewable Resources, Natural resources and forestry. USDA/CSREES/SERD/ Higher education promotion and Texas A & M University 1999.
James, E., N. Alsalam, J.C. Conaty, and D.L, to, «College quality and future earning: where should you send your child to college?» Amer. Econ. Rev. 79 (May 1989): 247–52.
Jones. E. B. and J. D Jackson. College Grades and labour Market rewards. J. Human Res. 30 (Spring 1990): 253–66.
Lim, S. L.(1999) The supply response of primary producers’ Penerbit University Malaysia. Jaforullah, M., 1993, Asymmetric supply response: evidence from Bangladesh, Journal of Agricultural Economics, 44, 490, 495.
Maitha, J. K., 1970, productivity response to price, A case study of Kenyan coffee East African Economic. Review. 23–37.
Ogbu, O. M. Gwetibou, M., 1990, Agricultural supply response in subSaharan a critical review of the literature. Afr. Dev. Rev. 2, 83–99.
Preston, W. P., J. M. Broder, and M.C. Almero. Temporal Analysis of Income Earned by former Agriculture Students. Amer. J. Agric. 72 (February 1990): 13–23.
Rao J. M., 1989, Agricultural supply response: a survey Agric.Eco. 3, 1–22.
Wise, D. A. Academic achievement and job performance. Amer.Econ. Rev. 65 (June 1975): 350–66.
Wolpin, K. L. Education and Screening. Amer. Econ. Rev. 67 (December 1977): 949–58.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).