ІНТЕГРАЦІЙНІ ФАКТОРИ СУЧАСНОСТІ ЯК ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
Ключові слова:
Ринок, підприємство, маркетинг, маркетинговий потенціал, фактори, передумови, управління, конкурентоспроможність, розвиток.Анотація
Конкретизовано передумови інтеграційних спрямувань сучасних підприємницьких структур, активізації маркетингової діяльності, актуалізації проблем розвитку маркетингового потенціалу і забезпечення конкурентоспроможності. Сформульовано принципи побудови механізму управління маркетинговим потенціалом промислових підприємств та запропоновано схему функціональних складових запровадження механізму управління маркетинговим потенціалом. Згруповано умови розвитку маркетингового потенціалу і підвищення конкурентоспроможності підприємства та зроблено висновок про те, що управління формуванням і розвитком маркетингового потенціалу промислових підприємств має враховувати особливості стану ринку та дію факторів, які його характеризують.
Класифікація за JEL: М21, М31, F20.
Посилання
The Global Competitiveness Report 2016–2017 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.weforum.org/reports/the-global-competitivenessreport-2016-2017-1 (дата звернення: 21.12.2017 р.).
Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг : учеб. / Р. А. Фатхутдинов. – М. : ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 2000. – 640 с.
Штельма Н. Маркетингові комунікації ХХІ століття / Н. Штельма // Галицький економічний вісник. – 2010. – № 1 (26). – С. 61–65.
Polishchuk I. I. Synergic approach in marketing potential management of the enterprise / O. I. Gonchar, I. I. Polishchuk // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11), ч. 2. – С. 29–33.
Поліщук І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства / І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся. – 2016. – № 2 (6). – С. 97–102.
Семенов Г. А. Стратегії маркетингових комунікацій у сфері мобільного зв’язку / Г. А. Семенов, О. О. Буднік // Держава та регіони. – 2012. – № 2. – С. 159–163. – (Серія «Економіка та підприємництво»).
Войнаренко С. М. Теоретико-методологічні аспекти проведення маркетингових досліджень / С. М. Войнаренко, О. А. Лобко // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 6, т. 2. – С. 144–146. – (Серія «Економічні науки»).
Войчак А. В. Маркетингові дослідження : підруч. / А. В. Войчак, А. В. Федорченко ; [за наук. ред. А. В. Войчака]. – К. : КНЕУ, 2007. – 408 с.
Гончар О. І. Передумови розробки моделі управління потенціалом підприємств в умовах невизначеностей та ризиків [Електронний ресурс] /О. І. Гончар // Економіка: реалії часу. – 2014. – № 6 (16). – С. 199–205. – Режим доступу : http://economics.opu.ua/files/archive/2014/n6.html (дата звернення: 16.06.2018 р.).
Савельєв Є. В. Вплив глобалізації на економічний розвиток України / Є. В. Савельєв // Економіка України. – 2012. – № 9. – С. 57–69.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).