ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМНОГО МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПРОДУКТУ НА ПІДСТАВІ КОНВЕРГЕНЦІЇ ПІДХОДІВ FACE-TO-FACE І SCREEN-TO-SCREEN
Ключові слова:
Мультимедійний продукт, сприйняття, віртуальні цінності, face-to-face, screen-to-screen.Анотація
Розглянуто підхід до розробки рекламного мультимедійного продукту для просування чи продажу товарів або послуг. Рекламний продукт визначено як рекламний ролик, інтерактивний рекламний ролик, 3-D рекламу, віртуальну і доповнену реальність, інтернет-магазин. На підставі методу аналогій представлено схему процесу сприйняття рекламного мультимедійного продукту користувачем. Обґрунтовано використання гібридного підходу customer development для доопрацювання мультимедійного продукту та врахування віртуальних цінностей користувачів. Розроблено сценарії розвитку мультимедійного продукту залежно від результатів досягнення планових цілей. Запропоновано послідовність розробки мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen.
Посилання
Мартьянов Д. С. Виртуальные ценности: структура, динамика, противоречия / Д. С. Мартьянов // Труды Санкт-Петербуржского госурственного университета культуры и искусств. - 2015. - Т. 206. - С. 319-327
Иванова Т. Screen-to-Screen или face-to-face? [Электронный ресурс] // Детектор медиа. - 2015. - № 1. - Режим доступа : http://osvita.mediasapiens.ua/ mediaprosvita/research/screentoscreen_ili_facetoface/.
Burn J. Е-Business Strategies for Virtual Organizations Routledge / J. Burn, P. Marshall, M. Barnett. - 2007. - 272 р.
Малкольм У. Виртуальные организации. Новая форма ведения бизнеса в XXI веке / У. Малкольм. - Добрая книга, 2005. - 358 с.
Kulkarni S. А. Textbook оf virtual marketing excel books / S. А. Kulkarni. -India, 2008. - 218 p.
Schwartz S. H. Basic human values: Their content and structure across countries / S. H. Schwartz ; A. Tamayo, J. B. Porto ^ds.). - Valores e comportamento nas organizagöes [Values and behavior in organizations]. -Petropolis, Brazil : Vozes, 2005. - Р. 21-55.
Володенков С. В. Интернет-коммуникации в глобальном пространстве современного политического управления / С. В. Володенков. - М. : Проспект, 2015. - 254 с.
Душкина М. Р. PR и продвижение в маркетинге: коммуникации и воздействие, технологии и психология / М. Р. Душкина. - СПб. : Питер, 2016. -358 с.
Мартьянов Д. С. Виртуальные ценности как фактор формирования политического сознания российского интернет-сообщества / Д. С. Мартьянов // Вестник СПбГУ. - 2015. - № 4. - С. 121. - (Серия 6 : Политология. Международные отношения).
Попов Д. С. Молодые интернет-пользователи: противоречие становления ценностей образа жизни : дис. канд. соц. наук : спец. 22.00.06 /
Д. С. Попов. - ГОУВПО «Уральс. госуд. ун-т», 2012. - 172 с.
Meisel S. Screen to Screen Versus Face to Face: Experiencing the Differences in Management Education / S. Meisel, S. Marx // Journal of Management Education. - 1999. - № 23. - Р. 719-731.
Kemp N. Face-to-face or face-to-screen? Undergraduates opinions and test performance in classroom vs. online learning / N. Kemp, R. Grieve // Front. Psychol. - 2014. - № 5. - 127 p.
Gilson P. From face-to-face to screen-te-screen: real hope or true fallacy [Elec-
tronic resource] / Р. Gilson. - Mode of access : http://works.bepress.com/ philippe_gillieron/1 /.
Шмидт Я. Нова мережа: ознаки, практики і наслідки веб 2.0 / Я. Шмидт. -К. : Акад. укр. преси, 2013. - С. 43.
Качкаева А. Г. Журналистика и конвергенция. Почему и как традиционные СМИ превращаются в мультимедийные / А. Г. Качкаева. - М., 2010. - С. 47-63.
Соколова А. Словарь предпринимателя: customer development [Электронный ресурс] / А. Соколова // Rusbase. - 2015. - Режим доступа : http://rb.ru/news/customer-development/.
Колупаев А. Вы - это то, что вы меряете [Электронный ресурс] / А. Колупаев. - Режим доступа : https://dou.ua/lenta/articles/you-are-what-you-measure/7. Володенков С. В. Интернет-коммуникации в глобальном пространстве современного политического управления / С. В. Володенков. - М. : Проспект, 2015. - 254 с.
Душкина М. Р. PR и продвижение в маркетинге: коммуникации и воздействие, технологии и психология / М. Р. Душкина. - СПб. : Питер, 2016. -358 с.
Мартьянов Д. С. Виртуальные ценности как фактор формирования политического сознания российского интернет-сообщества / Д. С. Мартьянов // Вестник СПбГУ. - 2015. - № 4. - С. 121. - (Серия 6 : Политология. Международные отношения).
Попов Д. С. Молодые интернет-пользователи: противоречие становления ценностей образа жизни : дис. канд. соц. наук : спец. 22.00.06 /
Д. С. Попов. - ГОУВПО «Уральс. госуд. ун-т», 2012. - 172 с.
Meisel S. Screen to Screen Versus Face to Face: Experiencing the Differences in Management Education / S. Meisel, S. Marx // Journal of Management Education. - 1999. - № 23. - Р. 719-731.
Kemp N. Face-to-face or face-to-screen? Undergraduates opinions and test performance in classroom vs. online learning / N. Kemp, R. Grieve // Front. Psychol. - 2014. - № 5. - 127 p.
Gilson P. From face-to-face to screen-te-screen: real hope or true fallacy [Electronic resource] / Р. Gilson. - Mode of access : http://works.bepress.com/ philippe_gillieron/1 /.
Шмидт Я. Нова мережа: ознаки, практики і наслідки веб 2.0 / Я. Шмидт. -К. : Акад. укр. преси, 2013. - С. 43.
Качкаева А. Г. Журналистика и конвергенция. Почему и как традиционные СМИ превращаются в мультимедийные / А. Г. Качкаева. - М., 2010. - С. 47-63.
Соколова А. Словарь предпринимателя: customer development [Электронный ресурс] / А. Соколова // Rusbase. - 2015. - Режим доступа : http://rb.ru/news/customer-development/.
Колупаев А. Вы - это то, что вы меряете [Электронный ресурс] / А. Колупаев. - Режим доступа : https://dou.ua/lenta/articles/you-are-what-you-measure/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).