ДОСВІД ІТАЛІЇ ТА ФРАНЦІЇ В ТРАНСПОРТНІЙ СИСТЕМІ СЕРЕДЗЕМНОМОР’Я ТА ПІВДЕННОЇ ЄВРОПИ: ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ВІН МАЄ ДЛЯ УКРАЇНИ?
Анотація
У вік глобалізації мало місця залишилось для традиційних фіскальних політик; а також для політик; що базуються на перерозподілі національного доходу чи міжнародній допомозі. Зараз немає обмежень щодо бажання багатих країн (регіонів) фінансувати бідні країни, і, що найважливіше, це було би неефективним у системі, керованій конкуренцією.
Посилання
Biehl D., (1986), L'impact de l'infrastructure sur le développement régional, Commission des Communautés européennes.
Cabrion C., TGV Méditerranée: le sacre du fer et de la route, «Transport public», 2001, No 1004, pp. 16-21.
Chlastacz M., Spécial ferroviaire. Rail et ports: une connexion en développement, «Transports. Actualités», 2001, No 726, pp. 14-18.
CLIA (Cruise Line InternationalAssociation), Med Cruise.
Crozet Yves (2001), entretiens avec un journaliste du Monde concernant l’arrivée du Train à Grande Vitesse à Marseille , Le Monde, 2001.
Drewry Shipping Consultants (2000), Mediterranean container ports and shipping. Traffic growth versus terminal expansion - an impossible balancing act?, Drewry, London.
Federtrasporto, 1999, L'intemazionalizzazione del trasporto: la posizione dell'impresa italiana, Bollettino economico sul settore dei trasporti, No. 10, Centro Studi Federtrasporto.
Fressoz M. et al., Spécial Marseille « La vie du rail et des transports», 2001, No 184, pp. 12-26.
Garrec Le J., 1998, Quel avenir pour les ports français? Actes du colloque, Paris.
Handbook of Ukrainian ports, 2001, Odessa.
Lajoinie A., 2000, Transports en France et en Europe éviter l'asphyxie, Rapport d'information, Paris.
Marchese, U., Musso, E., Ferrari C., The role for ports in intermodal transports and global competition: A survey of Italian container terminals - Selected Proceedings of the 8th WCTR Conference , 1996.
Marconsult, 2001, Studio sul turismo crocieristico, Progetto Port Net Med.
Ministero dei Trasporti e della Navigazione, Conto Nazionale dei Trasporti, 1999.
Port de Marseille. Résultats 2000, Rapport d’activité, 2001.
Pryadko S., 2000, Ukrainian and Russian Black Sea ports as new destinations for cruise fleet, Seatrade Conference, Genoa.
Reynaud C., Poincelet M., 1997, Les transports en Maditerranée, HERMES, Paris.
Reynaud C., Poincelet M., 1999, Quelle cohésion au sein d'une Europe élargie et quel rôle pour les transportss? Actes du séminaire de Barbizon du 29 novembre au 1er décembre 1999, INRETS.
Tiebout, (1956), «A pure theory of public expenditure », Journal of Political Economy, Vol. 64, Nr.5, p. 416.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).