МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ В ЕПОХУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Ключові слова:
Глобалізація в туризмі, тенденція в міжнародному туризмі, регіони міжнародного туризму за СОТ, ринок міжнародного туризму, еволюція міжнародного туризму до 2020 p., конкурентність регіонів міжнародного туризму.Анотація
Глобалізація світової економіки, що динамічно розвивалася наприкінці XX - на початку XXI ст., мала вагомий вплив на розвиток світового та польського туристичного сектору. Підвищений попит на туристичні послуги польських фірм свідчить не лише про зміни в тенденціях міжнародного туризму, а й про конкурентоспроможність держави на європейському ринку.
Посилання
Н. Borne, A. Dolinski, Organizacja turystyki. WSiP, Warszawa, 1998.
Compendium of Tourism Statistics. Date 1998-2002; 2004 edition, and World Tourism Barometer, Vol. 2, No 2, June 2004.
The GUS, prognosis of Polish Tourism Institute, Warsaw (March 2005).
World Tourist Barometer, Vol. 3, No.1 Madrid .January 2005.
«Wiadomosci Turystyczne» 3/2005.
Megatrends of tourism in Europe to the year 2005 and beyond. ETC 4 ETA.G January 2001.
A. Limahski, J. Ruszkowski, Zrniany w swiatowym popycie turystycznym w swietle globalizacji // Вісник Тернопільської академії народного господарства. - Випуск 5. - Тернопіль, Економічна думка. - 2002.
Year of Tourism statistics -2004 edition WTO Madrid 2004.
Tourism in a Global Society WTO, Alexandria Egypt 2003.
Tourism 2020 Vision, Vol.4. Europe. WTO Madrid 2004.
F. Bedard, Global Forecast and profiles market segments. Vol. 7 , WTO, Montreal 2001.
The future of small and medium enterprises in European Tourism Faced with Globalization. WTO, 2002.
Tourism Highlights 2003, World Tourism Barometer, WTO (Vol. 2, No. 2, June 2004).
Report of International Tourist WTO, Madrid 2004.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).