КООПЕРУВАННЯ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • Олег Кузьмін НУ "Львівська політехніка"
  • Анна Гайдук НУ "Львівська політехніка"

Ключові слова:

Туризм, глобалізація, інтернаціоналізація, кооперування, кооперація, стратегічний альянс, франчайзингова система, турагенція, готельний концерн, авіалінії.

Анотація

Досліджено різні підходи до трактування поняття «глобалізація» в туризмі: глобалізація як синонім поняття «інтернаціоналізація» і глобалізація як одна з чотирьох стратегій закордонної експансії туристичних підприємств. Проаналізовано процеси кооперування на світовому туристичному ринку у готельній сфері, сфері пасажирських авіаперевезень та сфері збуту туристичних послуг. Встановлено основні тенденції у функціонуванні кооперацій, стратегічних альянсів та франчайзингових систем в умовах глобалізації. Зроблено висновок про те, що вже зараз на порядок денний виходять нові форми кооперації, такі як віртуальні мережі кооперацій: від систем резервування – до віртуальних туристичних бюро та туроператорів. Туристичні системи послуг вимагають, однак, нових форм міжнародної кооперації в туризмі, а саме співпраці туристичних міністерств, союзів та приватного туристичного бізнесу.

Посилання

www.world-tourism.org.

Pompl W. Internationalisierung im Tourismus/ in: Internationales Tourismus-Management: Herausforderungen, Strategien, Instrumente / hrsg. von Wilhelm Pompl und Manfred G. Lieb.-München: Vahlen, 2002.

Світові прибутки від туризму зросли на $40 млрд // Український туристичний вісник. – 2004. – № 6–7. – С. 6.

Freyer W. Globalisierung und Tourismus, 2.Auflage, Dresden: FIT, 2002.

Freyer W. Expansionsstrategien von touristischen Dienstleistungsunternehmen/ in: Internationales Tourismus-Management: Herausforderungen, Strategien, Instrumente /hrsg. von Wilhelm Pompl und

Manfred G. Lieb. – München: Vahlen, 2002, s. 42–68.

Freyer, W., Pompl, W. Reisebüromanagement/ hrsg. Von Walter Freyer und Wilhelm Pompl. In Zusammenarbeit mit Claus-Dieter Barg. – München: Wien: Oldenburg, 1999, S. 8.

Freyer, W. Tourismus–marketing. Marktorientiertes Management im Mikro- und Makrobereich der Tourismuswirtschaft, 4. überarb. Auflage. Oldenburg, München, 2004, 768 s.

Lanz I., Graue O. Die Mittler atmen auf. Ketten und Kooperationen 2004. Beilage zur FVW-International. Zeitschrift für Tourismuswirtschaft, 2005, Nr. 14, S. 4–5.

Lanz I. Mittler und macher. Ketten und Kooperationen 2004. Beilage zur FVW-International. Zeitschrift für Tourismuswirtschaft, 2005, Nr. 14, S. 20–22.

Lanz. I. Es könnte besser kommen. Ketten und Kooperationen 2005. Beilage zur FVW-International. Zeitschrift für Tourismuswirtschaft, Nr. 14, 2006, S. 4–5.

Quandt B. Der Herr der Luxushotels. FVW-International. Zeitschrift für Tourismuswirtschaft, 2005, Nr. 25, S. 94–95.

Lanz I. Große Stücke. Ketten und Kooperationen 2005. Beilage zur FVW-International. Zeitschrift für Tourismuswirtschaft, Nr. 14, 2006, S. 27.

Jurs, M. Neuer Riese im Reisevertrieb. FVW, Zeitschrift für Tourismuswirtschaf, Nr.6, 2004, s. 12.

Quandt B. Schulterschluss der Hoteliers. FVW, Zeitschrift für Tourismuswirtschaf, Nr. 6, 2004, s. 88.

G+J Branchenbild Luftverkehr, Gruner und Jahr Marktanalyse, Nr. 5, 2005.

G+J Branchenbild Hotels, Gruner und Jahr Marktanalyse, Nr. 6, 2006.

##submission.downloads##

Опубліковано

22.05.2017

Як цитувати

Кузьмін, Олег, і Анна Гайдук. «КООПЕРУВАННЯ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ». Журнал європейської економіки, вип. 6, вип. 2, Травень 2017, с. 145-58, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/12.

Номер

Розділ

МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають