MEANS OF MARKETING COMMUNICATIONS FOR MAKING THE IMAGE OF UKRAINE IN THE WORLD TOURIST MARKET

Authors

  • Halyna Zaiachkovska TNEU

Keywords:

Image, tourist image of Ukraine, marketing communications, advertisement, tourist exhibitions, PR – activity.

Abstract

The image of Ukraine in the world tourist market is studied, and the instruments of communication policy are determined for its improvement.

 

 

References

Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2009. – 312 с.

Tourism Hightlights, Edition 2009. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.unwto.org/facts.

UNWTO Tourism Hightlights, Edition 2010. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.unwto.org/facts.

Міжнародний імідж України: міфи і реалії. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://razumkov.org.ua/additional/analitical_report_NSP3_ukr.pdf.

Алмакучуков К. М. Платформы коммуникационной интеграции в туризме и поиск узнаваемого символа киргизского продукта // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 6.

Meffert H. Marketing – Grundlagen marktorientierter Unternehmensfürung. – Wiesbaden, 2000.

Published

06.09.2017

How to Cite

Zaiachkovska, Halyna. “MEANS OF MARKETING COMMUNICATIONS FOR MAKING THE IMAGE OF UKRAINE IN THE WORLD TOURIST MARKET”. Journal of European Economy, vol. 10, no. 2, Sept. 2017, pp. 175-81, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/enjee/article/view/470.