«ЕКОНОМІЧНІ БУЛЬБАШКИ» НА РИНКУ ВІРТУАЛЬНИХ ТОВАРІВ

Автор(и)

  • Олег Легкий ТНЕУ

Ключові слова:

Фінансові бульбашки, індустрія відеоігор, віртуальний товар, ринковий сегмент, споживач-казуал, стратегія «зняття вершків», ринок мобільних платформ.

Анотація

Хронологічно систематизовано та проаналізовано виникнення й причини криз на ринку віртуальних товарів - місця, де зустрічаються попит і пропозиція на товари цифрового, нематеріального характеру, передусім ві-деоігор. Доведено, що даний сегмент попри значні перспективи та динамічний розвиток здатний породжувати таке ринкове явище, як «економічні бульбашки» - торгівлю великими обсягами товару за цінами, що істотно відрізняються від істинних цін. Проаналізовано наявний стан речей на ринку ві-деотоварів, особливості реклами та поведінки споживачів на ньому. Проілюстровано раніше систематизовані дані щодо прогнозних показників розвитку ринку ігрової індустрії, а також висвітлено тези щодо формування нових «економічних бульбашок» у даній галузі.

 

Посилання

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; [пер. с англ. Е. М. Пеньковой]. -М. : Прогресс, 1990. - 736с.

Lisa Galarnea. 2014 Global Gaming Stats: Who’s Playing What, and Why? : Webpage of «Big Fish» - the world’s largest producer and distributor of casual games [Electronic resource]. - Mode of access : http://www.bigfishgames.com/ blog/2014-global-gaming-stats-whos-playing-what-and-why/.

Largest Overall Prize Pools in eSports: esportsearnings [Electronic resource]. -Mode of access : http://www.esportsearnings.com/tournaments.

Словарь по экономике и финансам [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://slovari.yandex.ru/dict/glossary.

Барановський О. І. Економіка мильних бульбашок / О. І. Барановський // Економіка і прогнозування. - 2008. - № 4. - С. 45-68.

Price Expectations, Monetary Disturbances, and Malinvestments / In Hayek, Profits, Interest, and Investment. Reprint. - New York : Augustus M. Kelley, 1975.

How Much Do You Know About Video Games: The Entertainment Software Rating Board [Electronic resource]. - Mode of access : http://www.esrb.org/ about/video-game-industry-statistics.jsp.

EVE Online / Эпические битвы : Энциклопедия современной культуры, фольклора и субкультур [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://lurkmore.to/EVE_Online.

Katz A. 1984: The Year That Shook Electronic Gaming / Arnie Katz // Electronic Games. - 1985. - № 3. - January.

Не одной строкой: пускаем пузыри // Игромания. - 2014. - № 2.

Dean Takahashi: Mobile growth will fuel global game market that hits $86.1B by 2016: VentureBeat is the leading source for news and perspective on technology innovation [Electronic resource]. - Mode of access : http://venturebeat.com/2013/06/06/global-games-market-to-hit-86-1b-by-2016-as-mobile-charges-ahead/.

##submission.downloads##

Опубліковано

17.10.2017

Як цитувати

Легкий, Олег. «‘ЕКОНОМІЧНІ БУЛЬБАШКИ’ НА РИНКУ ВІРТУАЛЬНИХ ТОВАРІВ». Журнал європейської економіки, вип. 15, вип. 2, Жовтень 2017, с. 183-9, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/868.

Номер

Розділ

РИНОК ФІНАНСОВО-БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ