ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМНОГО МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПРОДУКТУ НА ПІДСТАВІ КОНВЕРГЕНЦІЇ ПІДХОДІВ FACE-TO-FACE І SCREEN-TO-SCREEN

Автор(и)

  • Олександр Пушкар Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця
  • Юлія Курбатова Національний технічний університет «Харківський політехнічнийінститут»

Ключові слова:

Мультимедійний продукт, сприйняття, віртуальні цінності, face-to-face, screen-to-screen.

Анотація

Розглянуто підхід до розробки рекламного мультимедійного продукту для просування чи продажу товарів або послуг. Рекламний продукт визначено як рекламний ролик, інтерактивний рекламний ролик, 3-D рекламу, віртуальну і доповнену реальність, інтернет-магазин. На підставі методу аналогій представлено схему процесу сприйняття рекламного мультимедійного продукту користувачем. Обґрунтовано використання гібридного підходу customer development для доопрацювання мультимедійного продукту та врахування віртуальних цінностей користувачів. Розроблено сценарії розвитку мультимедійного продукту залежно від результатів досягнення планових цілей. Запропоновано послідовність розробки мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen.

 

Посилання

Мартьянов Д. С. Виртуальные ценности: структура, динамика, противоречия / Д. С. Мартьянов // Труды Санкт-Петербуржского госурственного университета культуры и искусств. - 2015. - Т. 206. - С. 319-327

Иванова Т. Screen-to-Screen или face-to-face? [Электронный ресурс] // Детектор медиа. - 2015. - № 1. - Режим доступа : http://osvita.mediasapiens.ua/ mediaprosvita/research/screentoscreen_ili_facetoface/.

Burn J. Е-Business Strategies for Virtual Organizations Routledge / J. Burn, P. Marshall, M. Barnett. - 2007. - 272 р.

Малкольм У. Виртуальные организации. Новая форма ведения бизнеса в XXI веке / У. Малкольм. - Добрая книга, 2005. - 358 с.

Kulkarni S. А. Textbook оf virtual marketing excel books / S. А. Kulkarni. -India, 2008. - 218 p.

Schwartz S. H. Basic human values: Their content and structure across countries / S. H. Schwartz ; A. Tamayo, J. B. Porto ^ds.). - Valores e comportamento nas organizagöes [Values and behavior in organizations]. -Petropolis, Brazil : Vozes, 2005. - Р. 21-55.

Володенков С. В. Интернет-коммуникации в глобальном пространстве современного политического управления / С. В. Володенков. - М. : Проспект, 2015. - 254 с.

Душкина М. Р. PR и продвижение в маркетинге: коммуникации и воздействие, технологии и психология / М. Р. Душкина. - СПб. : Питер, 2016. -358 с.

Мартьянов Д. С. Виртуальные ценности как фактор формирования политического сознания российского интернет-сообщества / Д. С. Мартьянов // Вестник СПбГУ. - 2015. - № 4. - С. 121. - (Серия 6 : Политология. Международные отношения).

Попов Д. С. Молодые интернет-пользователи: противоречие становления ценностей образа жизни : дис. канд. соц. наук : спец. 22.00.06 /

Д. С. Попов. - ГОУВПО «Уральс. госуд. ун-т», 2012. - 172 с.

Meisel S. Screen to Screen Versus Face to Face: Experiencing the Differences in Management Education / S. Meisel, S. Marx // Journal of Management Education. - 1999. - № 23. - Р. 719-731.

Kemp N. Face-to-face or face-to-screen? Undergraduates opinions and test performance in classroom vs. online learning / N. Kemp, R. Grieve // Front. Psychol. - 2014. - № 5. - 127 p.

Gilson P. From face-to-face to screen-te-screen: real hope or true fallacy [Elec-

tronic resource] / Р. Gilson. - Mode of access : http://works.bepress.com/ philippe_gillieron/1 /.

Шмидт Я. Нова мережа: ознаки, практики і наслідки веб 2.0 / Я. Шмидт. -К. : Акад. укр. преси, 2013. - С. 43.

Качкаева А. Г. Журналистика и конвергенция. Почему и как традиционные СМИ превращаются в мультимедийные / А. Г. Качкаева. - М., 2010. - С. 47-63.

Соколова А. Словарь предпринимателя: customer development [Электронный ресурс] / А. Соколова // Rusbase. - 2015. - Режим доступа : http://rb.ru/news/customer-development/.

Колупаев А. Вы - это то, что вы меряете [Электронный ресурс] / А. Колупаев. - Режим доступа : https://dou.ua/lenta/articles/you-are-what-you-measure/7. Володенков С. В. Интернет-коммуникации в глобальном пространстве современного политического управления / С. В. Володенков. - М. : Проспект, 2015. - 254 с.

Душкина М. Р. PR и продвижение в маркетинге: коммуникации и воздействие, технологии и психология / М. Р. Душкина. - СПб. : Питер, 2016. -358 с.

Мартьянов Д. С. Виртуальные ценности как фактор формирования политического сознания российского интернет-сообщества / Д. С. Мартьянов // Вестник СПбГУ. - 2015. - № 4. - С. 121. - (Серия 6 : Политология. Международные отношения).

Попов Д. С. Молодые интернет-пользователи: противоречие становления ценностей образа жизни : дис. канд. соц. наук : спец. 22.00.06 /

Д. С. Попов. - ГОУВПО «Уральс. госуд. ун-т», 2012. - 172 с.

Meisel S. Screen to Screen Versus Face to Face: Experiencing the Differences in Management Education / S. Meisel, S. Marx // Journal of Management Education. - 1999. - № 23. - Р. 719-731.

Kemp N. Face-to-face or face-to-screen? Undergraduates opinions and test performance in classroom vs. online learning / N. Kemp, R. Grieve // Front. Psychol. - 2014. - № 5. - 127 p.

Gilson P. From face-to-face to screen-te-screen: real hope or true fallacy [Electronic resource] / Р. Gilson. - Mode of access : http://works.bepress.com/ philippe_gillieron/1 /.

Шмидт Я. Нова мережа: ознаки, практики і наслідки веб 2.0 / Я. Шмидт. -К. : Акад. укр. преси, 2013. - С. 43.

Качкаева А. Г. Журналистика и конвергенция. Почему и как традиционные СМИ превращаются в мультимедийные / А. Г. Качкаева. - М., 2010. - С. 47-63.

Соколова А. Словарь предпринимателя: customer development [Электронный ресурс] / А. Соколова // Rusbase. - 2015. - Режим доступа : http://rb.ru/news/customer-development/.

Колупаев А. Вы - это то, что вы меряете [Электронный ресурс] / А. Колупаев. - Режим доступа : https://dou.ua/lenta/articles/you-are-what-you-measure/

##submission.downloads##

Опубліковано

05.09.2018

Як цитувати

Пушкар, Олександр, і Юлія Курбатова. «ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМНОГО МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПРОДУКТУ НА ПІДСТАВІ КОНВЕРГЕНЦІЇ ПІДХОДІВ FACE-TO-FACE І SCREEN-TO-SCREEN». Журнал європейської економіки, вип. 17, вип. 1, Вересень 2018, с. 139-51, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/1317.

Номер

Розділ

МІКРОЕКОНОМІКА