СТАТИСТИЧНІ ПОКАЗНИКИ МЕНЕДЖМЕНТУ СТАНУ ЗДОРОВ’Я

Автор(и)

  • Джузеппе Бурджіо Університет Сапієнца, рим

Ключові слова:

Охорона здоров’я, функціонування, показники, якість, менеджмент.

Анотація

Найважливішим для визначення рівня якості системи медичного обслуговування є оптимізація витрат на охорону здоров’я та виявлення недоліків у цій сфері. Існують різні статистичні методи визначення ефективності, результативності, реактивності та справедливості забезпечення. Можна використовувати декілька показників, залежно від того, у якій сфері їх застосовують, а також залежно від біхейвіористських змін, тобто поведінки провайдерів, професійних медичних організацій, громадян або менеджерів. Стаття передбачає критичний аналіз сучасних статистичних методик і показників, зокрема тих, які застосовують для визначення діяльності лікарень з метою поліпшення менеджменту якості медичного обслуговування.

Посилання

AHRQ (Agency for Healthcare Research and Quality) – Prevention Quality Indicators, Inpatient Quality Indicators, and Patient Safety Indicators – February 2006, www.qualityindicators.ahrq.gov.

Cook L. – The quality and qualities of population statistics, and the place of the census – In «Area», 36.2: 111–123, Royal Geographic Society, 2004.

Kazandijian V. A., Matthes N., Wicker K. G. – Are performance indicator generic? The international experience of Quality Indicator Project – In «Journal of Evaluation in Clinical Practice», 9.2: 265–276, Blackwell Pub., 2003.

Leatherman S. – Measuring up: performance indicators for better healthcare – Centre for Health Care Policy and Evaluation, Minneapolis, 18–19, 9 Dec. 2001.

Morosini P. – Indicatori in valutazione e miglioramento della qualità professionale – Manuale 2, 4th Edition, pages 102, May 2005.

Murray C. J. L., Evans D. B. (Eds.) – Health systems performance assessment – WHO, Geneva, 2003.

Nelson E. C., Slaine M. E., Batalden P. B., Plume S. K. – Building measurement and data collection into medical practice – In «Annals of International Medecine», 128: 460-466, 1998.

Onwujekwe O., Hanson K., Fox-Rushby J. – Some indicators of socioeconomic status may not be reliable and use of indices with these data could worsen equity – In «Health Economics», 15: 639–644, John Wiley & Sons, 2006.

Palmer R.H. – Measuring clinical performance to provide information for quality improvement – In «Quality Management in Health Care», 4: 1–6, 1996

Reilly S., Venables D., Hughes J., Challis D., Abendstern M. – Standards of care in day hospitals and day centres: a comparison of services for holder people with dementia – In «International Journal of Geriatric Psychiatry», 21: 460-468, John Wiley & Sons, 2006.

Saisana M., Saltelli A., Tarantola S. – Uncertainty and sensitivity analysis techniques as tools for the quality assessment of composite indicators – In «Journal of the Royal Statistical Society» Series A, 168.2: 307–323, 2005.

Shaw C. – How can hospital performance be measured and monitored? – WHO Europe, Health Evidence Network (HEN) – HEN, 1–17, Aug. 2003.

Solberg L. I., Mosser G., McDonald S. – The three faces of performance measurement: improvement, accountability and research – In «Journal of Quality Improvement», 23: 135–147, 1997.

Weiner B. J., Alexander J. A., Shortell S. M., Baker L. C., Becker M., Geppert J. J. – Quality improvement implementation and hospital performance on quality indicators – In «Health Research and Educational Trust», Quality of Care, 307-334, 2005

Werner R. M., Asch D. A. – The unintended consequences of publicly reporting quality information – In «Journal of American Medical Association», 293:10: 1239–1244, 2005.

##submission.downloads##

Опубліковано

06.06.2017

Як цитувати

Бурджіо, Джузеппе. «СТАТИСТИЧНІ ПОКАЗНИКИ МЕНЕДЖМЕНТУ СТАНУ ЗДОРОВ’Я». Журнал європейської економіки, вип. 7, вип. 3, Червень 2017, с. 281-8, https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/117.

Номер

Розділ

МАКРОЕКОНОМІКА